Дар‘я Кольцова

МИСТЕЦТВО ТА МЕДІА

Дар‘я Кольцова

МИСТЕЦТВО ТА МЕДІА
Реклама та мистецтво: нещасливий шлюб за розрахунком. Що робити?

Biography

Художниця, кураторка в Гогольфест, Unit City Art Prize, Ukraine — scene libre, Porto Franko.

Тема виступу на Фестивалі ідей 2018

Реклама та мистецтво: нещасливий шлюб за розрахунком. Що робити?

Проблема в тому, що в Україні не сформувалася ще культура такої взаємодії, правила та закони взаємовигідного співробітництва культури та брендів. Натомість, вже є розуміння того, як можна використати культурну подію для реклами себе, як, наприклад майбутнього кандидата на якусь політичну посаду чи для корпоративного бренду задля будування успішного іміджу.

Відвідувати фестивалі в Україні стало модно, тож підтримувати сучасну культуру так само стало модно. Проте як робити це етично та красиво, бренди, як правило, не замислюються, оскільки для них цінністю на данному етапі є не партнерство, а аудиторія. А про те, що спільні цінності з аудиторією зближують набагато більш ефективно ніж п’ятиметрове лого на найвиднішому місці — ще не сформувалося.

Мистецтво стало затребуваним інструментом реклами як для корпоративної, так і для персональної сфери (Пінчук арт центр, Юніт Сіті, спільні проекти брендів і художників, фонд Ахметова та ін.). На прикладі декількох успішних кейсів і найяскравіших факапів стане зрозуміло, як ця система працює, кому вона вигідна, а хто лише тішить себе марними ілюзіями, що вона йому вигідна. Розберемо ризики для обох сторін, зрозуміємо чому партнери розчаровують один одного та як цих розчарувань уникнути.


Бажаєте взяти участь у Фестивалі ідей 2018? РЕЄСТРУЙТЕСЯ ЗАРАЗ
Читайте більше про ТЕМУ МИСТЕЦТВА на Фестивалі ідей 2018

ВСІ СПІКЕРИ

 

All sessions by Дар‘я Кольцова