Реклама та мистецтво: нещасливий шлюб за розрахунком. Що робити?

ДАР‘Я КОЛЬЦОВА
25 Сер 2018
14:00-15:00
Invogue

Реклама та мистецтво: нещасливий шлюб за розрахунком. Що робити?

Проблема в тому, що в Україні не сформувалася ще культура такої взаємодії, правила та закони взаємовигідного співробітництва культури та брендів. Натомість, вже є розуміння того, як можна використати культурну подію для реклами себе, як, наприклад майбутнього кандидата на якусь політичну посаду чи для корпоративного бренду задля будування успішного іміджу.

Відвідувати фестивалі в Україні стало модно, тож підтримувати сучасну культуру так само стало модно. Проте як робити це етично та красиво, бренди, як правило, не замислюються, оскільки для них цінністю на данному етапі є не партнерство, а аудиторія. А про те, що спільні цінності з аудиторією зближують набагато більш ефективно ніж п’ятиметрове лого на найвиднішому місці — ще не сформувалося.

Мистецтво стало затребуваним інструментом реклами як для корпоративної, так і для персональної сфери (Пінчук арт центр, Юніт Сіті, спільні проекти брендів і художників, фонд Ахметова та інші).

На прикладі декількох успішних кейсів і найяскравіших факапів стане зрозуміло, як ця система працює, кому вона вигідна, а хто лише тішить себе марними ілюзіями, що вона йому вигідна. Розберемо ризики для обох сторін, зрозуміємо чому партнери розчаровують один одного та як цих розчарувань уникнути.